Camino, Camino, Camino

Camino, Camino, Camino

Think Pink gaat Europees met Camino-project

"Bij de Camino is de weg het doel. Je bent 26 dagen in een andere wereld. Het is moeilijk te beschrijven, maar het verandert je kijk op het leven." Nathalie (lotgenote)

Reizen is een nieuwe manier van zelfverwezenlijking
Als opvallende reistrend voor 2019 zien we dat reizigers zich meer gaan focussen op het maken van betekenisvolle keuzes, waarbij ze kijken naar de zingeving achter de reis. Meer dan de helft (56%) van de reizigers wereldwijd zegt dat reizen ze nieuwe vaardigheden van onschatbare waarde heeft bijgebracht. In 2019 zien we bij alle generaties een stijging in de wens om op reis iets nieuws te leren, evenals een groei in vakanties met focus op vrijwilligerswerk en leren.

Story image

Er wordt gereisd om te ontsnappen, gereisd om te beleven, gereisd om grenzen te verleggen en er wordt gereisd op zoek naar zingeving. Think Pink Europe bundelt met het Camino-project alle goede redenen om te reizen in één aanbod :

Aanbod
Santiago de Compostela, beter gekend onder de Spaanse naam 'The Camino', is sinds de Middeleeuwen een populair bedevaartsoord en wereldwijd één van de oudste wandelingen. Vandaag wordt deze weg niet alleen door bedevaarders bewandelt, maar is het ook de sportieve uitdaging bij uitstek. Verleg je grenzen zowel fysiek als mentaal met deze bucket list challenge.

Via www.thinkpinkeurope.org kan je een deel van of de volledige weg naar Compostela wandelen, lopen of fietsen en zo je steentje bijdragen aan de strijd tegen borstkanker. Think Pink Europe helpt je jouw reis te plannen.

Wat het met je doet
Lotgenote Nathalie droomde al jaren van de Camino-uitdaging en na het afronden van het grootste deel van haar behandeling maakte ze haar droom waar.

Story image
Story image

Hoe ga je te werk?
Think Pink Europe lanceert voor het eerst een platform boordevol informatie waarop ze onder andere alle belangrijke Camino routes over heel Europa hebben verzameld. Dit stellen ze ter beschikking voor iedereen die fondsen wil helpen werven voor een borstkanker organisatie naar keuze. In Europa telt Think Pink Europe ondertussen 16 landen die meewerken aan het platform. Ook al wandel of fiets je in je eentje, je bent nooit echt alleen op deze reis!

Meer informatie nodig? Interesse in een getuigenis, een reportage of een interview?

Dorien Van der Brempt
Dorien Van der Brempt PR Account Manager

Make Your Journey Count!

Over Think Pink

Through their website, folders, press releases, activities, events and targeted actions during the year, Think Pink asks for more attention to breast cancer and the importance of screening mammograms. 

Think Pink informs, raises awareness, supports scientific research and raises money for care and after-care projects.